søndag den 29. juli 2012

Negle-trend...




Hej Blog!
Så handler det hele ikke om drinks længere, selvom det nu er skønt ;-)! 
Da jeg var på ferie, tog vi en dag til Palma for at shoppe og hygge. Jeg var helt sikker på, at jeg bare skulle i butikken "Claire's", som jeg har været i før. 
Det er en kæde fyldt med accessories og sjove ting :-)! Jeg fandt disse negle, dette indlæg vil handle om! Jeg er blevet helt vild med dem - og er på jagt efter dem herhjemme! 
Så Nail Wrap er det nye ;-) Det er super let, og kræver intet "udstyr" - så billeder nedenunder. 





Alt hvad du skal bruge er: Hårtørrer, saks, neglefil/buffer og selvf. neglene :-)


Og sådan bliver resultatet :-) 

Jeg skal nok snart poste et link til, hvor man kan købe disse labre wrap negle! I burde prøve det!


Anna Emely <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar