søndag den 22. juli 2012

Sommerens bedste drinks! #1

Hey blog!


Da jeg var på Mallorca i sidste uge besluttede jeg mig for, at lave en drinks-tester! Jeg ville hver dag smage en ny drink fra Cocktailbaren Tropico! Nu når jeg har smagt en ny hver dag, ville jeg lige lave en lille anmeldelse af hver - OG jeg har da helt klart fundet sommerens favorit som i alle burde prøve! ;-) Jeg vil de løbende dage "afsløre" en ny drink - så hvis i skal have idéer til dagens drink så kig forbi. 
I dag er det Strawberry Daiquiri!


Enjoy <3
Dag 1: Strawberry Daiquiri
Denne drink kender i nok alle sammen, og jeg må sige jeg havde ret store forventninger til denne! 
Som man kan se på billedet er den meget tynd, hvilket jeg personligt ikke bryder mig om. I mit hoved skal en Strawberry Daiquiri være mere iset. 
Så den kommer ikke til, at ligge på min 1. plads! Desværre. Ellers er udsmykningen da meget fin? En lille fjer samt sugerør i pink gør den dejlig piget :-)! 


Opskrift: 
Lys rom
Jordbær
Jordbær sirup
Knuste isterninger
















2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja den var skøn! Desværre for tynd - men alt dur næsten i 35 graders varme :-)!

      Slet