torsdag den 26. juli 2012

Sommerens bedste drinks! #5

Hey søde blog!
Den drink jeg vil blogge i dag er helt klart min favorit! Uha den er bare god!!
Så lad mig præsentere Caipirinha! <3 


Dag 5: Caipirinha

Så kom den, helt klart min sommerfavorit! Wow den er bare lækker! Dens søde, friske og lidt sure smag er bare en helt perfekt kombination! Jeg havde ikke hørt om denne før, og tænkte jeg nok hellere måtte smage den! Den kan jeg helt sikkert godt anbefale til alle jer drinks-elskere! Jeg blev så vild med den, at jeg var på jagt efter at finde den spurt som skulle bruges. Og efter noget tid fandt jeg så flasken! Ikke noget spurt jeg havde hørt om før, men godt smager det :-)! 
Så prøv den, prøv den, prøv den! Mums!

Opskrift:

Knust is
Citron
Lime
Rørsukker
Cachaca 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar