lørdag den 28. juli 2012

Sommerens bedste drinks! #7

Hey blog!
Så er vi nået til sidste drink :-) Håber i har fuldt med hele vejen - og har fået nogle gode idéer til nogle drinks (til den sommer, som mangler lidt pt.!). 
Nye indlæg om eksempelvis en ny negle-trend jeg langt om længe har opdaget, vil snart komme ind :-D Så følg med! Det er super fedt :-) 




Dag 7: Sex on the beach

Det er en af mine favoritdrikke! Uhh, elsker den bare. Den er bare så sød og lækker - men har stadig en friskhed fra juicen. Jeg kan egentligt bedst lide selv, at lave den men jeg ville da også lige smagen den i Sydens varme. Den smagte som så ok, men den smagte alt for meget af spurt - og ja det kan godt ske ;-) hehe. 
Men ja, den er skøn når det er sommer!

Opskrift:

Der findes mange variationer af denne drink - søg evt. på google. Men når jeg laver den bruger jeg følgende ingredienser (jeg undlader altså likør og tranebærjuice).

Vodka
Grenadine 
Appelsinjuice
Isterninger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar