tirsdag den 3. juli 2012

Sommerklar?...





Hej Blog :-)!!
Undskyld jeg har været lidt sløv med nye indlæg på det sidste, men der har bare foregået så mange ting!! 
Jeg sidder selv og leder efter en bikini/badedragt, men synes ikke rigtigt der er noget, der falder i min smag - og når det så endeligt gør, sidder det ikke som jeg vil have! Så jeg tænkte da, at jeg ville lave et indlæg med en bikini guide - så man kan blive lækker til sydens strand, ELLER bare de danske have ;-)! Jeg er ked af, at siden ser så underlig ud! Og der er meget mellemrum mellem tingene! Nogen der kan hjælpe mig?! 


Enjoy!


Pæreformet: At være pæreformet vil sige, at man har små bryster og en stor numse. Derfor er det vigtigt, at få så meget fokus væk fra nederste del af kroppen som muligt. Det er altså en god idé, at vælge en overdel/bh med fyld, eller vælge overdele med farver og mønstre. Herudover skal man være påpasselig med trekants bh'er og hotpants. Trekants bh'en gør underdelen endnu mere synlig, og brede bukser/hotpants giver et mormoragtigt udseende og kan i nogle tilfælde give tykke lår. 










Kurvet: Når man er kurvet, har man former. En pige med kurver skal ikke være bange for, at kaste sig ud i lidt af hvert! Dog er det godt hvis man har en større barm, at overdelen har en bred strop i siden - i stedet for en snor som ofte ses ved trekants bh'er. I forhold til den pæreformet figur, kan hende med kurver godt bære hotpants looket. Ellers skal der ikke spares på mønstre og farver, da man med en kurvet krop ofte er symmetrisk. 














Den lange: En pige med en lang krop, kan sagtens bære en underdel med høj benskæring - dette får benene til at synes længere (men det jo også ok!!). Ellers kan hun også fint benytte sig af lavtaljede bikiniunderdele - og helst ikke højtaljede! Overkroppen kan nemlig her, komme til at se utrolig lang ud. Hvis man har en lille barm, skal man helst ikke gå med alt for smalle stropper. 




















Smal underkrop - Stor barm: Ved denne figur, er det vigtigt at flytte fokus til underdelen! En god idé er en bikinitrusse med flæser eller et lille bælte/spænde - underdelen må også meget gerne være lidt sporty. Bikinioverdelen skal dog være mere nedtonet - og undgå mønstre eller voldsomme farver! Vælg hellere en enkel bh. 




















Lavbenet og lille barm: Ved denne figur hører trekants bh'en hjemme - en god idé er, at vælge en med fyld for at give et løft! Her kan man med fordel vælge en underdel med høj benskæring - så benene synes længere! 


















:-)


Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar