fredag den 24. august 2012

Færdig slut!

Hey blog!

Puha min dag i dag har været travl! Min søde mor blev officielt færdig med sin uddannelse idag, så min mormor og jeg var oppe og se hende for diplom. Man bliver jo helt stolt :-)! Hæhæ. Da vi kom hjem fra reception på hendes skole, skulle vi ellers bare igang med at snitte og lave! I morgen skal vi holde en fælles Studenter/Færdig-med-uddannelse-fest for venner og familie. Så der skal være gang i den! Vi havde egentligt inviteret til havefest - MEN vejret lover ikke ligefremt godt.. :-( ØVØV! Så vi har rykket det hele indenfor i vores stue! 
Jeg glæder mig rigtigt meget til, at være sammen med dem alle sammen - OG få en rigtig hyggelig aften med lækker mad :-) 

Men jeg vil smutte nu, må hellere ordne lidt negle til i morgen! 

Vi ses!

Anna Emely <3


Min smukke mor!
Endnu engang tillykke <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar