tirsdag den 14. august 2012

New shoes!

Hey blog!
Jaaa, det bliver ikke et tøj opslag i dag - eller jo lidt. Det handler nu mest om skoene ;-)! 
Min dejlige kæreste kom hjem fra Frankrig i går, og han havde disse labre sko med hjem til mig! Hvor han dog bare kender mig godt! Hæhæ!
Jeg synes ofte, at folk har tendens til at have korte støvler på til jeans eller andre lange bukser. Men de er altså også fede til ALT muligt andet tøj! Så jeg gennemgik lige hele tøjskabet, og fandt en masse lækre looks frem til min lækre sko! 

Enjoy!

PS.! Jeg undskylder mine meget "hjemmelavet" billede ;-) Men håber stadig i forstår meningen i  det :-)! 


Kjole-looket
Kjole fra butik i Palma Nove - Øreinge og ring fra H&M

Sommer-looket
Bluse fra New Yorker - Shorts fra Vero Moda - Halskæde fra butik i Kina

Everyday-look
Levi's jeans fra Deres - T-shirt fra GS store - Halskæde fra butik i Palma Nova

Ingen kommentarer:

Send en kommentar