onsdag den 26. september 2012

Hey blog!
Nu er jeg ved at komme ind i en god rytme igen, mht. at opdatere bloggen :-)! 
Jeg har siddet og surfet lidt rundt på nettet efter en Mulberry nøglering, som min mor har. MEN den er meget gammel og er derfor ikke til at finde nogle steder :-( Har dog fundet en der ligner lidt, den findes bare ikke i sort.. Øvøv. Eller.. Har faktisk fundet to. Så er det bare om at vælge. Hæhæ. Jeg elsker Mulberry, en fed enkel stil - men stadig bemærkelsesværdig. Jeg har selv en taske derfra som jeg elsker, og jeg ønsker mig pungen i samme serie. Så nu går jeg efter en nøglering. 



Ellers har jeg været inde på Jewlscph (som jeg absolut ELSKER!) og kigge lidt rundt. Der er så mange fede smykker - det er helt vildt! Wow! Har fundet nogle ting derinde fra som jeg bare må eje! Jeg er især vild med den forgyldte ring med hjertet! Måske jeg skulle ønske mig den i fødselsdagsgave ;-) 




Hyg jer!

Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar