søndag den 16. september 2012

It's all in the details...

Hej blog!

Undskyld at jeg ikke rigtigt har været så aktiv på bloggen. Men har simpelthen næsten ikke haft tid på computeren :-) 
I går var jeg sammen med mine søde veninder, og i dag har jeg gjort rent på mit værelse - så pludseligt finder man ud af, hvilke ting man egentligt har stående :-)! Hæhæ. 

Jeg har selv rigtigt mange nips på mit værelse, og meget af det er rødt! Jeg elsker rød, og synes bare generelt, at farver er gode til at pifte et ellers kedelige look op. Jeg har taget nogle billeder, som viser detaljerne på mit værelse. 

Enjoy <3




Mit skab. Alle mine klassebilleder fra
gymnasiet, samt forskellige postkort.
 
Min ene hylde. Et gammelt billede af mine forældre,
og et lille sort/hvid billede af min far fra hans unge dage.
De to sorte mænd, er fra min kusines rejse.



Mit bord med en rød lampe samt kurve fra Ikea, øreringe,
 smykke stativ, og lille krukke fra Bahne. 

Et fad med min røde dansemus, lille glasæske 
og en ramme med billede af min dejlige
kæreste og en af mine søde nevøer.

Min lysekrone. 

Min ballerina, som hænger i min lysekrone.

En af mine andre hylder, med billederamme, 
studenterhue, og tre af mine sko. 

To idoler over min seng. 
Audrey Hepburn og Marilyn Monroe.

Vindueskarm med lys og orkide.

Min røde stol! Højt elsket!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar