mandag den 17. december 2012

December december!

Hej blog :-) 

Så er der kun en uge til juleaften. WOW tiden går godt nok stærkt :-) Eller også føles det bare sådan, fordi der hele tiden sker noget! Alle julegaverne er efterhånden købt, så nu kan juleaften bare komme an :-)! Jeg elsker virkeligt julen, der er bare en helt speciel stemning. Juleaften skal jeg holde med mine forældre og bedste forældre - det bliver SÅ hyggeligt! Og glæder mig mega meget til lækker mad :-D ha-ha. På fredag skal jeg spille jule-banko med mit arbejde, som noget juleafslutning - det skal nok blive sjovt. Senere fredag kommer mine nevøer, og deres far til noget før-jul-hygge herhjemme. Så jeg går nogle dejlige dage i møde :-)! Lørdag regner jeg med, at jeg skal ses med mine søde veninder, hvor vi skal udveksle julegaver - det glæder jeg mig meget til! Glæder mig rigtigt meget til, at give dem deres gaver!! Nu når vi er så tæt på jul, kan jeg heller ikke lade være med at tænke nytår. I år skal min kæreste og jeg, fejre aftenen hos hans søster og hendes kæreste sammen med nogle af deres venner. Jeg er i fuld sving med, at finde ud af hvad jeg skal have på! Eller det ved jeg faktisk godt - tror jeg.... Men ihh, hvor er der altså bare mange fine kjoler/sko/smykker/negle osv. osv. osv. Så det er svært ikke, at lade sig friste! 
Lige nu sidder jeg bare og ser Friends, min absolut yndlings serie! Den kan bare ses igen og igen :-) Ellers drikker jeg en dejlig chai the, og venter på min søde kæreste kommer. 

Jeg håber i alle sammen har det godt, og ikke er alt for julestresset :-)!! 






Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar