mandag den 31. december 2012

Godt nytår!

Hej alle :-)!

Så er det nytårsaften i aften.. Uha.. Jeg må ærligt indrømme, at jeg aldrig har været speciel vild med denne her dag :-) JO jeg synes det er fedt, at folk giver den maks gas osv. osv. osv. osv. MEN jeg synes også det er en sørgelig dag, tænk lige at et helt år er gået! WOW. Jeg ved godt det lyder fjollet, men sådan har jeg det :-) 
I aften skal jeg hjem til min kærestes søster, og hendes kæreste. Jeg glæder mig MEGET til lækker mad! :-D Så intet pres der Sarah ;-) Hæhæ! 

I går var jeg hjemme hos min veninde, Sille, det var rigtigt dejligt at se hende igen. Vi spiste bare popcorn, kiggede H&M blad, snakkede og så De største øjeblikke. 

Men jeg vil smutte igen, skal til at gøre lidt ting klar til i aften :-)! 

Håber at i alle sammen får en super lækker aften!! 

GODT NYTÅR <3

Anna Emely

Godt nytår fra Bebe hanhund!

Sille er SÅ klar!

<3

H&M er jo altid godt ;-)

<3

<3

Fjolle!

Hæhæ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar