torsdag den 27. december 2012

Good day

Hej Blog :-)

Så er min juleferie slut... Øvøv. MEN så er det godt, at jeg har weekend i morgen - og så fri til og med tirsdag :-) Det var lidt hårdt, at komme op i morges - men jeg klarede det! Efter arbejde tog jeg i Elgiganten, hvor jeg her mødtes med min søde mor. Vi skulle kigge på kamera til mig, og juhuuu for mig! Jeg fandt et :-) Jeg er SÅ glad! Jeg sidder bare, og kigger på batteriet nu.. Det tager lang tid, at lade op.. ØV! Ellers er jeg hoppet i nattøjet, og ligger på sofaen klar til, at begynde på min nye bog - "Marco effekten" af Jussi Adler-Olsen. Jeg er MEGET spændt på den, for jeg elsker hans andre bøger! 
I morgen står den på arbejde igen, men men! Champagne og kransekage får vi i morgen så jeg klager egentligt ikke :-) Efter arbejde skal jeg til julefrokost med min kærestes søde familie, hvilket jeg også ser meget frem til! 

Men jeg vil smutte nu! 
God aften.


Anna Emely <3

Så skal der læses <3

Skønne skønne kamera <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar