søndag den 23. december 2012

23. december!



Hej blog! 
Og glædelig jul :-)! 
Uha, jeg har juleferie nu - SKØNT! :-) I fredags havde vi "juleafslutning" på arbejdet med julebanko - det var rigtigt hyggeligt. Og jeg fik banko - så det jo bare endnu mere lækkert :-D Havde dog lidt problemer med, at få råbt banko højt nok (synes det var lidt pinligt - må jeg ærligt indrømme :-D). Men jeg fik lidt hjælp, så alt endte godt :-D Jeg fik nogle rigtigt lækre gaver, herunder vin, gavekort, en eva solo elkedel og chokolade. Herudover "vandt" jeg også en løbetrøje og fik super fine julegaver fra firmaet. Da jeg kom hjem fra banko, stod den på julehygge med mine dejlige nevøer og deres far. Vi holdte nemlig "førjul"/"minijul" sammen med dem - desværre kunne min søster ikke komme. Så aftenen blev også sluttet af på en herlig måde :-) Lørdag startede med, at jeg fik besøg af mine veninder og så stod den ellers på hygge! Elsker når vi mødes, og får snakket og grinet en masse! Udover hygge skulle vi også give hinanden vores julegaver - og hvor er jeg bare glad for mine :-)! Jeg fik lækre produkter fra The Body Shop, samt en neglelak, og en bagebog "Kage dage", så jeg er MEGET tilfreds!! Efter deres besøg skulle jeg hjem til min kæreste. Han skal holde jul i Jylland, så jeg skulle hjem til ham og julehygge med hans søde familie. Her stod den igen på gaver, og lækker mad! I morges kl. 10 stod den på brunch med min familie, min moster har nemlig fødselsdag. Nu sidder jeg bare i min nye natkjole fra Loved by csm (som nu også hedder O'Connor ;-) Hun var godt nok smuk i går btw!!). Nå tilbage igen. I morgen skal jeg hjem til mine bedsteforældre, og pynte juletræ og hygge. Skal derhjem igen om aftenen, og hvor jeg dog glæder mig. Julen er altså noget helt specielt :-) 
Nu vil jeg sætte mig og se en julefilm med min mor! 
I må alle have en rigtig god jul! Og hvis i skal udenfor, så kør lige forsigtigt ikke! :-) 

Anna Emely <3





Bankogevinster og julegaver fra arbejdet!
Julegave-hygge med pigerne

Hygge <3

Gaver fra pigerne! 
Julegaver fra svigerfamilie <3 
Julegaver fra Sarah og Michael :-D hæhæ! Sjov og ballade!
Den flotte ring jeg har fået af min kæreste <3 Er så
glad for den <33

Julehygge! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar