lørdag den 1. december 2012

Julefrokost med SmartGuy!

Hej alle! 
Glædelig 1 december :-)! Tiden går godt nok stærkt! 
I går var jeg til julefrokost med mit arbejde - det var godt nok sjovt :-)! Temaet var Sort/hvid, så man måtte ikke have farver på! Folk havde generelt gjort meget ud af det, så det var super fedt :-)! Der var gang i den fra vi satte os ind i bussen, til vi var på vej hjem igen! 
Jeg havde selv det sygeste kjole-dilemma i toresdags... Men fandt heldigvis en kjole! :-) Herudover fandt jeg også noget Nail-glitter fra GOSH! Så jeg kunne få nogle super lækre negle :-)! 
I dag har den bare stået på afslapning! Er SÅ træt efter i går nemlig :-)! Så hele dagen har jeg hygget mig bare med Bebe, TV og min dyne! Og har da også gået en lille tur - tænkte jeg nok trængte til det.... 

I må alle sammen have en god lørdag - og 1 december!!

Anna Emely <3



Nail glitter jeg fortalte om :-) Super fedt, kan fås i mange forskellige
farver til 70 kr. i Matas!
Alt man har brug for til de flotte negle. Super nemt at lave :-) 

I går inden julefrokost :-)

Hygger med risengrød <3 Det er jo trods alt 1.
december :-)


Ild i brændeovnen - mmhmm <3

Hygge med Bebe :-)

En kold men dejlig gåtur i dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar