tirsdag den 12. februar 2013

Edderkoppevipper?

Hej blog :-)

Uha.. Edderkoppe vipperne er på vej tilbage.. Du ved nok!: Et ordenligt lag mascara, så øjenvipperne bliver massive! Men det er ikke rart for sådan en som mig, der har de korteste øjenvipper i hele verdenen :-D 
Men så er det godt, at jeg har fået MACs Prep + Prime Future Length Lash serum :-)! Jeg vil fra dags dato prøve, at bruge den i 8 uger - som eftersigende skulle være længe nok mht. resultater! Så må jeg se om det så virker eller ej, for jeg vil jo også gerne have super lækre, og ikke mindst trendy øjenvipper her til sommer! 

Så piger, frem med mascaraen! :-D 
Eller hvis i har samme problem som mig, så frem med en god serum! :-D 

Jeg er ikke selv så glad for close up på øjne, så undskylder på forhånd for det jeg slår op nu :-D MEN jeg synes da vi skal kunne lave en før og efter? :-D Så dette er mine vipper fra før-serum-tid! Så vi håber det virker :-)

Anna Emely









Ingen kommentarer:

Send en kommentar