lørdag den 9. februar 2013

New hair n' new clothes

Hej blog!

Så er det weekend igen - skøøønt! I går var jeg til frisør, hvor jeg fik farvet og klippet mit hår. Så skønt , at blive klippet igen det var jo allerede blevet langt! Sådan er det med kort hår :-) Jeg fik klippet det lidt kortere end sidste gang, det er så skønt. Og så fik jeg også klippet mit pandehår, så jeg ikke har den der lange "hale" længere. Det er også rart! Jeg vidste ikke rigtig hvad farve jeg skulle vælge, så jeg spurgte min frisør til råds! Det første hun sagde var: "Hvad siger du til rød?". Men arrghh, det var måske lige et for stort spring - og ville være MEGET anderledes! Så der takkede jeg pænt nej :-D Farven blev en mørk sand, med et snert af violet (hvis jeg er i et specielt lys). Farven er ikke MEGET anderledes, men den har ikke det gule/grønne skær længere pga. afblegning, farvning osv. Den er mere mørk nu, eller sandet - og det ser helt fløjls agtigt ud :-) Jeg er godt tilfreds. Det er altid sjovt, at prøve noget nyt :-)! 
I dag skal jeg bare slappe af, indtil mine veninder kommer. Vi skal lave lidt mad, og så skal vi i biografen og se Alle for to. Glæder mig SÅ meget :-)! Bagefter skal vi på Underen, og ha en lille en til hjemturen ;-)! 

Men i må alle sammen have en god weekend! 
Jeg vil uploade lidt billede af ugens køb, samt mit nye hår (det er lidt svært, at se på billeder!) 

Anna Emely 



Bukserne er Levi's Hi Rise jeans til 799,75 kr.
Bluse fra Vero Moda til 79,57 kr.
Begge varer fås på Smartgirl.dk






Ingen kommentarer:

Send en kommentar