fredag den 8. marts 2013

Dream shoes

Sommerens musthaves (for mig!) .. Eller de er i hvert fald flotte :-)! 
De koster desværre lidt meget - ØV! Men hold nu ferie, hvor er de bare FEDE!! Så derfor er det jo super fedt, at man kan finde nogle alternativer andre steder! Så som Nelly.com :-) 
Jeg elsker Jeffrey Campbell, og har desværre ikke selv et par.. Men det skal jeg snart ha! Uden tvivl. Men da det kniber lidt med pengene, så er det altid rart, at se hvad der ellers er af alternativer. De første 3 billeder er Jeffrey Campbell, og er sko jeg er helt tosset med! Dog er jeg ikke så tosset med prisen.. De sidste 2 billeder er fra Nelly, og er lever næsten op til kravene ;-) Og så er de jo også billige :-)!! 

Take a look :-)

God fredag alle sammen!

Anna Emely



Sorte Jeffrey Campbell til 1.299,75 kr.
Smartgirl

Beige Jeffrey Campbell til 1.299,75 kr.
Smartgirl


Fede glimmer Jeffrey Campbells til 1.099,75 kr.
Smartgirl
Fede guld glimmer sko til 139 kr.
Nelly

Nitte sko til 399 kr.
Nelly



Ingen kommentarer:

Send en kommentar