tirsdag den 12. marts 2013

eBay amok!

Hej blog.

Jeg har siddet, og kigget lidt rundt på eBay - og jeg har bare fundet SÅ mange ting jeg gerne vil have.. Åh gud altså! Så mange fede smykker, og kjoler! WOW! Jeg har aldrig købt fra eBay før, men kender et par stykker der har - og det har vidst fungeret meget godt :-) Så nu skal jeg da også snart prøve! 
I får lige et udpluk af det jeg har set på :-)! 

God dag alle sammen <3

Anna Emely


Fede armbånd med kors! LOVE! 

Jeg er helt VILDT forelsket i de her skull dresses! De er dog
ret tætsiddende, så måske man skulle til at blive lidt fit ;-)

Igen dødningehoveder, og en lækker kjole med aztec mønster! Mega fede :-

Armbånd med teksten Love. Rigtigt sødt :-) 

Igen lidt dødningehoveder! Synes de her armbånd er ret fede, og meget
specielle!  
Søde svale armbånd <3

Mega fede armbånd! Igen med dødningehoveder - og ja er ret
vild med det ;-)!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar