søndag den 24. marts 2013

Lash Accelerator

Hej blog!

Jeg er total desperat efter, at få længere og fyldigere vipper!! Og som i nok har læst på indlægget "Edderkoppevipper" er jeg i gang med, at teste en serum som skulle hjælpe.. Jeg kiggede lige mit make-up i gennem her den anden dag, og fandt en Rimmel mascara. Den hedder Rimmel London Lash Accelerator. Den skulle gerne få vipperne til, at synes længere - så den prøver jeg! 
Jeg synes faktisk, at den hjælper ret godt! Mine vipper bliver længere, og holder meget af dagen. De bliver ikke "trætte", og begynder heller ikke at se kedelige ud :-)! Dog er mascaraen meget våd, og laver derfor spor på øjenlåg og under øjet, så det skal man lige være opmærksom på :-)! 
Jeg ved mascaraen ikke er ny, men derfor vil jeg gerne anbefale den!

Jeg vil nu læne mig tilbage, drikke lidt the og se Friends! God søndag allesammen :-)

Anna Emely






Ingen kommentarer:

Send en kommentar