søndag den 31. marts 2013

Påske

Hej blog.

Så er min "ferie" ved, at være ovre - ØVØV! Men det har været nogle rigtig dejlige og hyggelige dage :-) 
I morgen havde jeg egentligt også fri, men jeg har selv valgt at tage på arbejde... Har nemlig MEGET brug for nogle penge.... Så dagen i dag nydes bare max! I formiddags var min mor og jeg på Vivaldi, hvor vi spiste noget lækkert brunch. Bagefter tog vi lige hurtigt hjem, og tog nogle gode sko på og lidt varmt tøj - og så var det ellers bare ud, at gå en laaang tur! Vi er lige kommet hjem, og vi gik ca. 5 km.. Men vejret er jo skønt, og Bebe var glad :-D 
Nu skal jeg slappe lidt af, og bagefter vil jeg køre ned og få lidt benzin på Flemming.. Jeg er ikke meget for det, for av hvor er benzinen bare dyr........ Men sådan er det jo :-)
Håber  i alle sammen får en god søndag!!

Påskeknus Anna Emely :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar