lørdag den 23. marts 2013

Trææææt

Hej blog!
Kl. Er nu 02:41 og jeg ligger i min seng. Jeg har været sammen med mine veninder siden kl. 18, og det har bare være skide hyggeligt! Det er lang tid siden vi alle har været sammen, så det var så skønt! Vi fik spist en masse, snakker og grint! Så kunne ikke være mere tilfreds ;-)!!!
Jeg havde lavet noget ristaffel, og så indbagt is til dessert! MUMS!
Herefter fik vi popkorn, hjemmelavet brændte mandler, skumfiduser, sodavand og melon! En god blanding ;-))!!
Så i dag har været en god dag - og det er også dejligt at olle er hjemme :-)! Så ved man, at han har det godt - og det er dejligt man ved, at han er forholdsvis tæt på! må indrømme, at jeg savner ham :-)!

Men jeg vil sove nu! I må alle sammen sove rigtigt godt!

Anna Emely




Ingen kommentarer:

Send en kommentar