lørdag den 27. april 2013

Bananpandekager!!

Hej blog..

Så har jeg været ude, at træne med mine to veninder og dejlige Olle.. Jeg synes selv jeg gav den gas i dag, det er bare SÅ rart :-)

Her til aften har jeg prøvet, at lave nogle bananpandekager efter min veninde, Silles, opskrift. De er super lette, at lave og smager dejligt :-)

Opskriften er så simpel:
2-3 bananer
2 æg
50 gr. nødder (jeg har brugt hasselnødder, men mandler er også et godt alternativ)
Fintrevet skal af appelsin eller citron

Fremgangsmåde:
Start med, at mos bananerne med en gaffel. Herefter piskes æggene sammen, og røres nu i bananmosen. Nødderne hakkes nu fint i en foodprocessor, og røres i dejen sammen med skallen. 
En pande smøres med lidt olie, og der laves nu små tykke pandekager :-) Pandekagerne skal have ca. 2-3 min. på hver side - til de er lækre og gyldne!!

Enjoy :-)!!

En af de store pandekager - skulle lige prøve. Kan dog
kun anbefale, at lave små  - det her smuldre!! :-D 

Mhhmm.. En lille bananpandekage med appelsin og
en smule akacie honning over.
Dette billede har absolut intet med bananpandekagerne,
at gøre - MEN vil bare lige sige, at denne proteinbar
smager læææækkert! Med chokolade og banan :-)
Jeg er lidt vild med banan hva? Haha


Ingen kommentarer:

Send en kommentar