onsdag den 3. april 2013

Ferie no 1 DONE

Hej blog.

Så er påskeferien slut, og hverdagen er for alvor gået i gang... Mhmm.. Eller hvad? Synes ærlig talt ikke rigtigt, at jeg har kunne koncentrere mig her de sidste par dage :-D Det er nok også pga. vejret - kan godt sige jer det er træls, at stå på et lager i så lækkert et vejr!! Men nok om det.. Det var egentligt ikke det jeg ville fortælle, men jeg ville bare lige dele min begejstring med jer allesammen ;-) Olle og jeg har lige bestilt ferie til Mallorca (absolut y-sted!)! Vi skal til Alcudia, som er et super hyggeligt sted.. Hotellet vi skal på er ikke så stort, men der er All inclusive, og der er strandbar!! Haha. Så Olle og jeg er glade ;-) Vi skal være afsted i en uge, det bliver bare maks hygge! Jeg glæder mig som et lille barn :-) Nu mangler min søde mor og jeg bare, at finde ud af hvad vi gør med rejse! Puha der bliver mange flyveture i år ;-) MEN det jo det værd :-) 

Ha en rigtig dejlig aften!!

Anna Emely 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar