torsdag den 11. april 2013

Sick

Åh, hvor jeg altså bare hader at være syg!!! Det er så ubehageligt, og mega kedeligt :-) Heldigvis har min mor fri, så jeg har i det mindste selskab :-)!! 
I morges bestilte jeg lidt tøj fra H&M, der var nemlig mange fede ting under "Sale"! I burde gå ind og kigge :-) Jeg havde fundet en masse fede ting, men da nogle af dem først kunne komme efter d. 20/4 ville jeg ikke have dem.. Skal nemlig bruge nogle af dem d. 20/4! Der skal jeg ud, at bowle med mit arbejde, og så i byen og give den gas bagefter :-D 

Jeg fandt disse ting: 

Super sød top, der både kan bruges til jeans og nederdele :-) Den kostede kun 120 kr!
Blusen kan også fås en super flot rød!

Funky pink armbånd til sølle 20 kr. Det er ikke fordi det er vildt smukt, men det
talte til mig lige da jeg så det :-) Man kan også få det i en flot lilla farve. 

Søde tinge, der ville være fede til den sorte nye top! Kun 30 kr. :-)

En sjov og sød sommerbluse, der også kan bruges til lidt af hvert. Ved Skateboys
mener jeg selvfølgeligt min dejlige Olle :-)! Koster 70 kr. Og kan også
fås i grå med en sort stjerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar