fredag den 31. maj 2013

Intet mindre end..

Hej allesammen!

Åh, hvor jeg elsker tøj og sko! Især sko! Det er da bare noget af det mest fantastiske? :-D Haha. 
Her er lidt nyt jeg har fået, jeg ved snart ikke hvor jeg skal gøre af det?? Meeen... Jeg finder vel nok ud af et eller andet :-D
Håber i synes det er nogle lækre ting - for det synes jeg :-D! Mærker samt links står under billederne.. ;-)

Anna Emely



Fede New Balance sneakers. Og så kan man selv vælge, hvilken farve
snørebånd man vil ha :-D Det da smart! De koster 699,75 kr. og kan købes
HER.


SUPER fede ballerinaer fra Stylesnob. Er helt vilde med dem, de fås også
i guld :-) De koster 699,75, og kan købes lige HER.


Jeffrey Campbell.. Uh! Jeg er helt vild med JC!! Elsker at skoene er så
specielle - det er lige mig! De her sko er mega sjove, og meget anderledes!
Og så er de gode, at have på ;-) De koster 1399,75 kr. og kan købes HER.


Søde gummistøvler fra Ilse Jacobsen. Nu er det ikke rigtigt vejr til foret
gummistøvler - men fede er de :-D De koster 849,75 kr. MEN kan fås
for 679,80 ligenu, lige HER.


Lækker jakke fra Only. Koster 499,75 kr. og kan fås HER.


Bukser fra Maison Scotch i Neon Orange! Mega
lækre her til sommer når man får lidt kulør ;-) De
koster 899,75 kr. og kan fås HER.
Skoene er fra Duffy, og er en rigtig fin sommer
sandal. De koster 399,75 kr. og kan købes
lige HER.





Jeg er HELT VILD med den her kjole! Så undskyld, for
de mange billeder af den! Den er bare fyldt med fede
detaljer, og er super lækker at have på! Den koster 699,75 kr.
og kan købes HER.


Sød bluse fra Plus Fine. Den er super lækker, at have på! Den koster
649,75 kr. MEN kan ligenu fås for 449,75 kr. og kan købes HER.
Solbrillerne er fra Pieces, de er mega cool! De koster 129,75 kr. og kan
købes lige HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar