lørdag den 18. maj 2013

New JC

JEFFREY CAMPBELL <3 

Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes de her sko er ret fede! Jeg synes det er 
fedt, at se noget anderledes i stedet for det samme kedelige :-) Elsker de gennemsigtige detaljer. 
Det fede ved denne sko er, at den passer perfekt både til et par cowboybukser og en lækker bluse, OG 
til en fin kjole. Mange vil nok mene, at de her sko er for specielle - men det er det jeg elsker :-) 
De koster 999,75 kr og kan fås lige HER


Det her er jo en rigtig sommersko! Skoen har den klassiske Jeffrey Campbell facon, dog med blomstret skind. Skoen vil være rigtig fin til en dejlig sommerdag. Jeg synes denne her sko er super lækker, og elsker detaljerne med blomsterne. Dog må jeg indrømme, at jeg er mere til den uden - og med træhæl. 
Men det er jo en smagssag - søde er de jo helt klart! 
De koster 1.099,75 kr og kan fås lige HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar