mandag den 20. maj 2013

Sommerhus

Hej blog

Så er jeg hjemme efter nogle dejlige dage i sommerhus..! Det har bare været SÅ skønt!
Jeg var afsted med min dejlige kæreste, og hans skønne lillebror :-) Det var bare så hyggeligt! Og så havde vi jo et perfekt vejr i lørdags! Så bedre kunne det ikke blive :-) 
Vi kom derop fredag aften, og nåede derfor ikke så meget - så den stod bare på hjemmelavet burgere og afslapning på sofaen ;-) Om lørdagen blev vi vækket kl. 6 - selvom vi var trætte var det OK! For så fik vi en masse ud af dagen! Vi gik en dejlig tur ned til vandet, spiste nogle KÆMPE is! Og hyggede ellers bare udenfor i det gode vejr :-) Til aften fik vi go mad, og så TV.. Vi blev dog nødt til, at køre min kærestes lillebror hjem, da han fik hjemve  - men sådan kan det jo gå :-)) Han klarede det så flot! Han er en dejlig dreng :-) 
Vi skulle rigtigt have været hjemme søndag, MEN vi tog da lige en overnatning mere. Her så vi bare film, og spiste masser af slik.. Ups! Så står den vidst på træning i morgen :-) 
Alt i alt har det været en super dejlig tur, og glæder mig allerede til at skulle derop igen ;-)! 

I får lige lidt billeder fra den dejlige "pinseferie". 

God mandagaften! 

Min mulleberg og mig <3 

Briller vi fandt i sandet :-) 

Hygge i det dejlige vejr :-)

ABE <3
Skilt udenfor <3

Mhmmm dejlige dreng :-) <3


Lige et HELT andet billeder :-D Men Gangstar Bebs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar