tirsdag den 14. maj 2013

Zumbaaaa

Hey blog! 
Så er vi i gang med en ny uge igen! 
I går var jeg til Zumba med min veninde Kirstine! Det var MEGA sjovt, men også MEGA hårdt! Hold nu helt op man! Det var helt vildt :D Hvis man giver den max gas, kan man forbrænde omkring 600 kalorier på sådan en time! Jeg kan klart anbefale det ;-) 
Jeg har prøvet det en enkelt gang før, men det er meget lang tid siden. Så det var rart, at prøve det igen ;-) 
Vi er så klar på, at melde os på nogle flere hold i vores fitness center, som i øvrigt hedder Go2Fitness. Problemet med holdtilmeldelse er, at alle holdene 2 uger frem desværre er booket helt op :-( Så man skal være hurtig!! 

Men jeg vil smutte nu, er øm i hele min krop efter zumba i går og træning i dag! 

God aften allesammen!

Anna Emely 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar