lørdag den 29. juni 2013

Ellinge Lyng

Hej blog.

I går kom jeg hjem fra en dejlig uge i sommerhus. Mig og Olle tog derop mandag, og tirsdag til torsdag var min søde mor der. Vi fik hygget en masse med mini golf og lækker mad i Rørvig - og en tur til Nykøbing, hvor jeg fik købt nogle virkelig lækre vinglas! De er bare SÅ flotte :-) Købte selv 2, og får så 6 i julegave.. Weee! På vej hjem fra Nykøbning tog vi forbi en MEGA hyggelig gårdbutik. Der var bare så mange skønne ting, vi kunne have haft købt det hele :-D Jeg købte en flaske med bolsje i, som man skal hælde vodka i.. Og så har man lækre shots ;-) (Håber i hvert fald, at de er det :-D).
Da min mor var taget hjem om torsdagen, kom en af olles bedste venner og hans kæreste :-) Det var smadder hyggeligt, vi fik bare lavet lidt god mad, set tv og snakket en masse :-) 

Men nu er vi altså hjemme igen. Det var en super tur - bare ærgerligt, at vejret ikke ikke var bedre. Men sådan er det. 

Her er nogle billeder fra ugen :-)

Hyg jer!

Anna Emely
Hygge! :-D





























Ingen kommentarer:

Send en kommentar