søndag den 9. juni 2013

Familie fødselsdag

Hej blog.

Så er det blevet søndag igen! Heldigvis venter der en kort uge forude :-) Jeg skal til nogle kurser løbet af ugen + jeg har fri på fredag.. Sååå det går nok lige :-)! 
Min weekend har været super, jeg har bare hygget! I går var jeg til familie fødselsdag - da min morfar havde fødselsdag i torsdags og min mormor igår. Så der var gang i den :-) Jeg ville egentligt have haft kjole på, fordi jeg troede vejret ville blive lækkert (hvilket det også gjorde - men først op ad eftermiddagen). 
Det var en rigtig hyggelig dag, med MEGA lækker mad! MUMS!

I dag har jeg ryddet op, og ligenu vasker jeg tøj....
Men jeg synes lige, at jeg ville dele lidt billeder med jer fra igår. 

Hav en rigtig dejlig søndag allesammen :-)!!

Anna Emely
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar