onsdag den 31. juli 2013

Bebe Bi og havehygge

Hej blog!

Så er onsdag overstået, hvilket betyder at halvdelen af ugen er gået ;-) Synes dagene har været lange - men sådan er det vel altid, når man har haft ferie.. 
Hende som havde Bebe før vi fik ham, kom forbi i går med en kasse fyldt med ting.. I dag har vi pakket den ud, og den var fyldt med hundetøj! Neeeeej.. Haha. Jeg går virkeligt ikke ind for, at man klæder sin hund ud i alt muligt tøj.. Altså Bebe har en kasket og et tørklæde, og det er det! Men ligefremt putte en lille frakke på ham osv.. Der må jeg altså sætte grænsen :-D Men, vi blev simpelthen nødt til at prøve det på ham.. Billeder kan ses her i indlægget :-D!!
Ellers har jeg bar hygget mig i dag, og gået lidt rundt ude i haven med mit kamera. Det er altid hyggeligt :-)

Jeg har ikke så meget at sige.. Så i må have en rigtig god aften! 

Anna Emely



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar