lørdag den 6. juli 2013

Roskildefestival 1

Hej blog..

Uha, det er en meget træt Anna, der skriver lige nu - så hvis der er nogle stave/slåfejl må i meget undskylde :D
I går fik to af mine veninder og jeg billetter til Roskildefestival af vores arbejde, da vi skal derind og arbejde i deres bod. Standen/boden hedder Stylepit, og indeholder en masse lækkert tøj og fede sko ;-) Der er en masse gode tilbud, så hvis i er derinde så kom lige et smut forbi! Jeg skal nok ligge et billede op senere, af hvordan den ser ud ;-)
Nå men, vi tog toget derind i går ved en 20 tiden. Jeg har aldrig været på Roskildefestival før, så det var en helt ny verden :-D! Indtil videre synes jeg, at det har været rigtig fedt og stemningen derinde er jo fed :-) MEN, jeg må nok ærligt indrømme, at jeg aldrig ville sove i et telt derinde.... Hold nu op med skrald og tis over det hele :-D Det er fedt, at folk er frie og gør hvad der passer dem.. Men.. ja... Er jeg sippet? Haha. Men det er skægt at opleve :-D 
Vi fik hørt Rihanna igår, hvilket var vildt. Jeg synes personligt, at den første del af koncerten var lidt langtrukken... Sangene var ikke rigtigt nogle man kunne synge med på. Men i den sidste halvdel gav hun den gas med alle de numre folk kendte.. ;-) 
Ellers fik vi set Volbeat.. Jeg hører egentligt ikke rigtig Volbeat, men det var ret fedt. Vi stod meget tæt på scenen, og det var vildt at se, hvordan folk bare levede sig ind i det! Mega fedt. 

Da vi havde set, hvad vi skulle tog vi hjemad.. Vi kunne først tage toget kl. 06.04.... GAB! Da jeg kom hjem, havde jeg været vågen i 25 timer... Så jeg er rimelig træt ligenu :-) Men føler alligevel ikke jeg kan sove, og så er det jo også skønt vejr - så man vil jo helst være udenfor! 

Men nu vil jeg spise lidt frokost, og ellers bare fortsætte med at slappe af :-D
Jeg ser frem til endnu en dag derinde med god musik, og en fed stemning :-)

Og HUSK!! STYLEPIT!

Så vi ses Roskilde ;-)

Anna Emely


Klar til Rihanna!!!


Og hun gik på efter en halv times forsinkelse :-)

Volbeat :-)

Ved Orangescene på vej hjem :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar