fredag den 9. august 2013

Cotton Candy

Hej blog..

Så fik jeg sørme lyserødt hår.. Haha! Min veninde Kirstine kom lige forbi, og gav en hånd med :-D Og det gjorde hun nu meget godt! 
Det nu skægt, det er jo ikke fordi det er det smukkeste.. MEN det nu meget coolt :-P Ikke noget jeg vil have permanent dog! :-D Jeg har selvfølgeligt også sikret mig, at jeg ikke er bundet til farven i 100 år nu.. For på pakken står der, at den kun holder op til 3 vask - så det stoler jeg på :-D

Jeg er typen der meget hurtigt bliver træt af sit hår, så derfor skal der jo ske noget nyt. Og denne gang på det altså denne farve fra L'Oreal. Den hedder Soft Rose og er egentligt en farvebalsam. Den gør håret super blødt :-)! Jeg skal nok skrive efter mine 3 vask, om det er gået ud :-D

I får lige nogle billeder, de er ikke så gode. Men der kommer jo nok nogle flere ind!!

I må have en god fredag aften/nat!!

Anna Emely 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar