torsdag den 8. august 2013

Lidt forbedrelse

HHej blog..

Så har jeg købt lidt ind igen.. Men denne gang er det ikke kun for sjov ;-) Men jeg er så småt begyndt, at samle sammen til Australien.. Derfor har jeg købt nogle basis ting, der er ikke noget vildt over det :-D Men synes alligevel i skulle have billeder - haha. Jeg har købt 1 langærmet basis bluse fra Only, 4 toppe - 2 i hvid, og 2 i sort, 1 Only Play top, 2 t-shirts fra Jacqueline de Yong, og 2 par shorts fra Hummel, og fra Only Play. 
De 2 t-shirts fra Jacqueline de Yong bliver nok taget i brug med det samme... Og nok også de to shorts, men så lidt som muligt. Da jeg gerne vil have nogle gode solide ting med til Aus.. :-D!!
Ellers havde jeg også købt et par Nike Free, men de var desværre for små, så de skal byttes :-)! 
Så vil jeg også gerne anbefale mærket Jacqueline de Yong - det er super lækkert, og har mange fede ting! Tjek det ud på Smartgirl.

Jeg vil tage på arbejde, og så nyde det er fredag senere! YES!

Så god fredag allesammen!!

Anna Emely


Kan fås lige HER

Kan fås lige HER 


Kan fås lige HER


Kan fås lige HER

Kan fås lige HER

Shorts fra Only Play kan fås HER
Hummel shorts kan fås HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar