søndag den 11. august 2013

Party night

Hej blog.

Så det søndag igen, og jeg er bare SÅ træt :-D Var hjemme hos min veninde i går, hvor vi bagefter tog i byen.
Hele aftenen startede med, at jeg tog hjem til Kirstine, hvor vi spiste aftensmad, gjorde os klar og lavede drinks.. Så tog vi hjem til Malou, hvor den ikke fik for lidt - og så videre i byen :-) Her mødte vi en masse andre vi kendte, og min dejlige kæreste Oliver var der også :-)!! SKØNT!
Det var en rigtig hyggelig og sjov aften! Altså der skete jo ikke noget vildt og voldsomt, men det var skægt :-D

I får lige lidt billeder, kun et lille udpluk af aftenen :-)!!

Nu glæder jeg mig til næste weekend, hvor jeg igen skal i byen og se Shaka Loveless ;-)!

God søndagaften!



Anna Emely












Og Bebe er også træt i dag ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar