tirsdag den 10. september 2013

Lækre produkter

Hej blog!

Så kom jeg vidst til, at købe lidt flere lækre produkter (hæhæ). Nå men jeg er simpelthen blevet SÅ forelsket i mærket Youngblood - de laver bare så mange lækre ting! Så i dag har jeg købt en lipstick derfra, den hedder Barely Nude, og giver en super lækker farve til læberne. Kan godt lide farven, da den kan bruges til hverdag i stedet for en gloss eller lip balm. 
Nu siger jeg i stedet for en lip balm... Det er måske lidt, at modsige sig selv for jeg har også købt sådan en i dag :-D Den jeg har købt er fra Sasé, den er super lækker og er så rar at have på! Jeg oplever tit, at sådan nogle kan være lidt klistret eller ubehagelige at have på - men det er denne her ikke ;-) Men jeg vil dog sige, at man skal vænne sig lidt til duften samt smagen! Men god er den :-)!

Links og priser er at finde under billederne.

Lip Balm fra Sasé, koster 99,75 kr. og kan købes HER

Lækker lipstick fra Youngblood, koster 194,75 kr. og kan købes HER

Lige lidt eksempler på hvordan den ser ud på ;-) Ikke så flotte billeder, men
man kan dog se hvordan den ser ud!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar