lørdag den 28. september 2013

Roskilde med mor


Hej blog. 
 I dag har jeg været i Roskilde med min søde mor. Det var bare SÅ hyggeligt!! Vi startede på Ros Torv, hvor vi kiggede på forretninger, og jeg fik gjort et godt kup i Sparkz ;-)! Der var nemlig "tag 3 - betal for 2" på alle varer i butikken! Så jeg fik købt to peplum bluser og en kjole. Mega fede :-)! Men da vi kom ind til Ros Torv, var det første vi stødte på en kæmpe kø af mennesker. Vi tænkte bare hvad sker her? Så var det fordi at Linse Kesler var der :-) Hun gav autografer i en bogforretning, det var meget skægt at se hende i virkeligheden. 
Nå men da vi var færdige med, at kigge på Linse og butikker fik vi scones, og mor en kaffe og jeg en Chai ;-) Mums!! Efter Ros Torv kørte vi ned i Roskilde by, hvor vi også fik kigget lidt butikker og hygget en masse. Efter en tur op og ned ad gaden gik vi på Bryggergården og spiste frokost. Åhhhhh, hvor er der mad altså bare lækkert, og hvor er der bare hyggeligt derinde. Da vi havde spist vendte vi hjemad igen, dog lige med stop i Elgiganten! Da jeg ikke længere skal til Australien (øv!), gav jeg mig selv lov til at købe en iPas som et plaster på såret. Så det har jeg gjort. Det er faktisk den jeg sidder og opretter blog fra nu :-) Det er altså skide smart ;-)! 

Jeg vil ligge billeder ind fra mine fund i dag, og vores hyggelige tur. Undskyld at billederne af tøjet er i så dårlig kvalitet, men mit kamera var tør for batteri..... Men jeg håber i kan se det alligevel :-)! Men i må allesammen have en rigtig dejlig aften! Jeg vil i hvert fald bare hygge og slappe max af!!! 
Da jeg skriver fra min iPad er teksten ikke som normalt. Og billederne sidder nok også anderledes! Men håber i overlever. 



 




































Ingen kommentarer:

Send en kommentar