lørdag den 5. oktober 2013

Christiane Schaumburg-Müller

Så fik jeg endeligt bogen, som jeg vandt tirsdag aften!
Jeg har bare ventet siden tirsdag med, at modtage denne skønne beautybog skrevet af Christiane Schaumburg-Müller. Og i dag var dagen den kom! Jeg hørte straks postbuddet ude på vejen, og holdte nøje øje med hvad han puttede i postkassen! Jeg løb ud og så lå den der :-) Jeg begyndte, at læse i den med det samme og har fået læst en god del i dag. Jeg har ikke haft så meget tid, da jeg skal være sammen med mine veninder i aften, og lave mad og sådan noget - så har styrtet lidt rundt. Men jeg synes simpelthen, at den bog er så skøn! Den måde hun har valgt, at skrive den på er så levende, og man føler nærmest at man sidder og snakker med hende. Det er virkeligt fedt. Hendes tips er meget personlige - men stadig virkeligt brugbare. Og på mange af siderne er der en masse billeder af hende, hvor man ser hende som yngre og fra ferier osv. En virkelig personlig bog :-) Det har hun gjort godt!

Men jeg vil altså smutte igen, jeg er ved at lave stegt flæsk :-D

Ha en rigtig dejlig lørdag allesammen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar