tirsdag den 5. november 2013

Carrie

Hej blog!

I går var jeg inde, og se genfortolkning af Stephen Kings roman af samme navn. Oliver og jeg ville egentligt gerne have et den første film fra 1976 - men det nåede vi desværre ikke :-( Så den må vi se snart!
Filmen her handler om en pige, som lever alene med hendes utroligt overbeskyttende og yderst religiøse mor. Carrie bliver mobbet hver dag, og til en skolefest går klassekammeraterne over stregen og Carries telekinetiske kræfter slippes løs. Og så sker der en masse andre ting også - men det vil jeg jo ikke sige! Det må i selv finde ud af :-D Chloë Grace Moretz spiller Carrie, og hun gør det bare super godt. Jeg har kun set hende i Kick-Ass 1 og 2, så det var fedt at se hende i en anden rolle. Filmen var ikke voldsom uhyggelig, men den var mega spændende. 

Nå men, jeg elsker jo gyserfilm - det må jeg indrømme. Jeg er SÅ bange, men jeg kan alligevel ikke lade være med at se dem. Men jeg vil dog gerne sige, at jeg hader film som bare handler om at de slår hinanden ihjel. En god gyserfilm må gerne handle om det overnaturlige, og indeholder nogle psykologiske aspekter også.
Den værste gyserfilm jeg dog har set hedder Sinister. Argh! Får helt ondt i maven bare af at skrive navnet! Den er bare uhyggelig! Det er ikke så lang tid siden, at min far sad og zappede og så gik han hen på den. Og helt automatisk træk jeg bare tæppet op foran hovedet, uden at tænke over det.. SÅ uhyggelig af den :-D Haha. 
Jeg vil gerne anbefale jer at se den, hvis er til gys :-)! 


I må have en rigtig dejlig dag :-)
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar