mandag den 11. november 2013

Fødselsdag og Mortens aften

Hej blog.

Så var det i går, at det var Mortens aften - og vi holdte også min fødselsdag (Selvom det først er d. 29/11) :-)
Det var en rigtig hyggelig aften med familien, med super lækker mad og så fik jeg også gode gaver!
Jeg vil egentligt ikke sige så meget, jeg vil hellere vise det i billeder fra aftenen og af mine gaver :-)!


Kan i have en rigtig hyggelig aften!

Min søde mor

Fangede lige min smukke mor udenfor

<3

Bordet :-)

Og et flag skal der jo til ;-)

Ok, ved godt jeg ligger 3 billeder ind af mig selv nu -
MEN jeg kunne simpelthen ikke vælge :-D





Michael og Moffen

Og Bebe fik også en gave i går af Gogo :-)

Hygge på værelset til Far til fire!

Mine to dejlige nevøer <3

Min smukke lille kusine, og søde fætter (som dog gemmer sig)

Min søster og jeg :-)! 

Michael og Moffen igen :-)

Dejlige Oliver :-)

Og Bedste poserer ;-) 

Min mor og min moster :-) 

:-D

Lille Bebs

Sara-Sofies flotte billede af Michael ;-)

Lige lidt gaver fra i går :-)


Min lækre læbestift fra Medina By Gosh. Den ser MEGET neon pink ud
på billedet. Men det er den ikke i virkeligheden - der er den mere rolig!



To super lækre øjenskygger fra mærket Youngblood.
Farverne er Gilded (højre) og Topaz (venstre).
De er bare super lækre!


Mere øjenskygge fra Youngblood. Den hedder Timeless, og indeholder farverne
Doe, Coco, Haze og Dersert. De er SÅ flotte!!

En lækker mist til ansigtet! Den dufter bare så lækkert, og gør huden dejlig
blød! 

Fine kopper <3

AAAH! Endeligt! <3 Endeligt får jeg min kubus stage! Jeg elsker dem!
Jeg har den "lille" af dem, og nu denne. De er bare fede :-)

Tegninger fra henholdsvis min kusine, og to nevøer.

Lækker oversize bluse fra Kaffe! Jeg er HELT vild med den - og havde
den allerede på i dag :-) Den er bare så lækker blød, og mega rar at have på! Love it!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar