fredag den 15. november 2013

Fredagshygge

Hej blog!

Så er det fredag! AAaaahhhh... Intet bedre! I dag, efter arbejde, var jeg til frisør.. Det skal jeg nok blogge om i morgen - for skal lige have taget nogle billeder :-) Så det må i lige vente med at høre om!
Men da jeg kom hjem fra frisør kom min veninde Kirstine. Vi skulle egentligt have sat hår og lagt prøve make-up til julefrokost på næste fredag - meeeen det skete ikke rigtigt. Vi fik spist en masse sushi.. MUMS! Ellers prøvede vi at krølle Kirs hår med et mega gammelt krøllejern - det var ikke en succes! Men så er det da prøvet :-D!


Jeg vil smutte igen, jeg er meeeega træt!

Hav en rigtig dejlig aften allesammen!!



Lige et lille stemningsbillede fra i går :-)!
Vil lige vise jer, hvor god og kreativ Olle er! Han har
helt selv lavet logoet i hånden! :-) Dygtige <3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar