fredag den 8. november 2013

Stylepit

Godaften Blog :-)

Så er det endeligt fredag - juhuuu!!
Jeg synes de to sidste uger har været lidt hårde, da jeg har været med til at oplære dem, som skal have mit job i polen :-) Det har været to spændende uger, og jeg synes altid det er sjovt at lære fra mig! Og så var det jo også lidt af en udfordring på engelsk!

Jeg har fået købt en masse lækre ting i denne måned indtil videre, dog er alle mine ting ikke kommet hjem endnu. 
Men jeg vil lige dele to lækre Stylepit ting jeg har købt. Det ene er en sort nederdel, egentligt rimelig standard - men den er bare SÅ lækker og blød og have på.. Jeg skal helt sikkert have den i grå også!
Den anden ting jeg har købt er nogle leggings. De er også super lækre, at have på men de er dog ret store i livet. Men fede er de! Dem skal jeg også have flere af ;-)


Nederdelen koster 199,75 kr. Og kan fås i sort, gråmeleret og bordeaux.
Direkte link HER

Bukserne koster 249,75 kr. Og kan fås i grå, sorte, røde, brune og blå.
Direkte link HER 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar