fredag den 6. december 2013

Stormfuld dag

Hej blog.


Pyha.. Sikke en dag... 
Mine søde bedsteforældre har et hus nede ved fjorden, og der var bare vand over alt! Hele Strandmøllevej var helt oversvømmet...... Hele deres kælder er helt smadret.. 
Så vi blev nødt til lige, at trække i gummistøvlerne og så hjælpe til.. Selvom jeg nu var ret træt, har dårligt sovet i dag.. ØV.. 
Mine arme er helt lamme, fordi jeg har båret så mange sandsække :-) 

Ellers har jeg ikke så meget, at sige lige pt. Men det kan være der kommer noget :-) ... Regner stærkt med, at lave et indlæg i morgen om min samling af dejlige støvler ! Hehe.


Men nu vil jeg slappe lidt af, er helt smadret!!
Vi ses!


Vejen og engen nede ved fjorden som er oversvømmet....

Inden det blev så slemt :-) 

Nede i haven.. Det bagerste af haven går ned af, så det er
ca. en vandstand på  ca. 1 meter..!

Og dagens neglelak skal i heller ikk snydes for :-)
"Playing dress up begins at age five and never truly ends." - Kate Spade



Ingen kommentarer:

Send en kommentar