onsdag den 1. januar 2014

Nytårsaften

Hej allesammen, og godt nytår :-)!

Jeg håber i allesammen havde en rigtig dejlig aften igår!! Det havde jeg i hvert fald :-) Den stod bare på max hygge herhjemme med min søde familie, dejlige kæreste og herre god mad! Hehe. 
Normalt er jeg ikke så glad for nytårsaften, men det er jo meget hyggeligt... Og i år havde min mor købte nogle hatte (så jeg lignede en nisse..), så det havde vi det også sjovt med.. 
Efter en hyggelig aften, og vi havde fået hoppet det nye år ind med kransekage og champagne, gik Oliver og jeg ned til byen.. Efter at havde stået i kø i næsten 3 kvarter (og vi kun havde rykket os 2 meter udenfor), besluttede vi os for at gå hjem igen. Hvis vi havde ventet, var vi først kommet ind ved en 4 tiden, og det ville være lidt fjollet. Så desværre ingen bytur til os denne nytårsaften, havde ellers glædet mig lidt. Men sådan er det - aftenen/natten var jo god alligevel.. Så tager vi bare en bytur en anden dag :-P!


Her er lidt billeder fra min aften igår.

Ha' en rigtig god dag!!

Nytårsbord <3

Mig og min smukke mor :-) 

Og igen :-)


Familiefoto :-)! 

Haha elsker det! 

Dejlige Olle :-D


<3 <3 <3 <3 <3

Ingen kommentar.. 


Nytårsbillede :-) <3

Og så hoppede vi ind i det nye år ... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar