tirsdag den 28. januar 2014

På den igen

Hej alle.

Jeg vil prøve lige så stille, at opstarte min blog igen.. Jeg elsker virkeligt, at blogge, og jeg synes det er rigtigt hyggeligt. Men her på det sidste har jeg ikke rigtigt haft overskud til det.. 
Som mange af jer ved blev min søde far opereret for kræft d. 3 januar.. Selve operationen gik rigtigt godt, men der er desværre kommet en masse følgekomplikationer, hvilket gør han stadig er indlagt. Den her måned har været fyldt med op - og nedture.. Men det er som om der er bedring i sigte nu.. Jeg synes min far har kæmpet rigtigt flot, og det må også være forfærdeligt bare at ligge der.. Og derfor har hele familien selvfølgeligt også støttet op om ham, så meget som muligt via besøg osv. Jeg er også rigtig rørt over, hvordan folk kommenterer på facebook med god-bedring-beskeder mm. Det lyder måske meget simpelt, men det er fantastisk at se, hvor mange mennesker der bekymre sig. Herudover har jeg også haft nogle gode veninder, som har støttet op om mig og hørt på mig. Og selvfølgeligt min dejlige kæreste, som har været en super hjælp - jeg er så taknemlig for, at han har kunnet holde mig ud i denne her måned :-) Ellers også tusinde tak til min mor, og min søster. Det godt at man kan holde sammen i den her tid :-)
Men det har i hvert fald været grunden til, at jeg ikke har lavet noget herinde.. 
Men jeg vil begynde stille og roligt igen.. Der kommer ikke til, at være så mange oplæg lige pt. Men vil da lave nogle når jeg lige føler for det.. :-)


Jeg håber i allesammen har det godt derude! Og kan holde varmen! :-)


- Anna Emely 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar