torsdag den 30. januar 2014

Sakrilegium

Hej allesammen!

Så kom dagen, hvor L.O.Cs nye cd er kommet på gaden.. Jeg har hele måneden fulgt nøje med på facebook, og andre sociale medier for, at høre de små klip af de forskellige numre.. Jeg har ikke rigtigt kunne finde ud af om det var noget, som tiltalte mig da jeg synes det virkede meget anderledes.. Nu er jeg lige blevet færdig med, at lytte til hele albummet og jeg må indrømme, at jeg er meget splittet. 
Jeg synes musikken og teksterne er super! Men det som jeg faktisk allermest kan lide, ved det her er album er "overraskelsen" over, at L.O.C igen igen har udviklet sig på en sygt fed måde. Jeg er så overrasket, og ikke mindst begejstret over, hvordan han gang på gang kan lave noget nytænkende, og noget anderledes.. 
Jeg har været L.O.C fan i rigtig rigtig rigtig lang tid. Da jeg begyndte, at høre hans musik var jeg så lille, at jeg faktisk ikke forstod, hvad teksterne handlede om. Men det er selvfølgeligt kommet med årene ;-) 
Selvom det nye album ikke har overbevist mig 100 procent endnu, synes jeg det er fedt - og helt klart et lyt værd. Jeg er sikker på, at jeg bare skal høre det et par gange ;-)
Derudover vil jeg gerne lige sige, at jeg er dybt misundelig på alle dem som fik billet til hans koncert! ØV. Men god koncert til alle jer :-)


- anna emely






Ingen kommentarer:

Send en kommentar