lørdag den 1. februar 2014

GOSH Growth Serum

Hej allesammen :-)

Som i ved kæmper jeg for længere vipper. Og jeg har også snydt lidt ift. mine eyelash extension. Dem har jeg desværre været nødt til, at få fjernet her i januar.. Jeg kan godt se, at mine egne vipper har taget lidt skade efter eyelash ex. men overhovedet ikke så meget som forventet. Mine vipper virker kortere end før (hvilket jeg er dybt ulykkelig over!), og oveni det har jeg også fået et "mellemrum" i mine vipper, for mange af mine egne vipper faldt af sammen med de kunstige.. 
Men nu er jeg begyndt på serum igen igen igen.. Jeg har før brugt MACs serum, og den var super god! Men den er desværre tom nu, og en ny koster 300 kr. Hvilket jeg synes er lidt dyrt :-) Så nu har jeg købt en fra GOSH. Den hedder, ligesom overskriften på dette indlæg, GOSH Growth Serum. Den koster kun 150 kr. i Matas. Jeg har overhovedet ingen erfaring overhovedet med dette produkt, og kender ingen der har prøvet det. Kender i det?? Hvis ja, så giv gerne en tilbagemelding :-)!
Jeg gik i gang med, at bruge den i torsdags og ifølge GOSH, kan man se resultater efter 2 uger. Så jeg venter spændt :-) Og håber, at det hjælper lidt!! 
Hende der lavede min vipper sagde ellers, at mine naturlige vipper var super fine, og havde en rigtig god volumen! Men hvad nytter det, hvis jeg synes de er for korte :-)?? 

God lørdag allesammen :-) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar