søndag den 2. februar 2014

H&M træningstøj

Hej allesammen!

Er jeg den eneste, som synes, at træningstøj er så dyrt?? Men så er det godt, at vi har H&M. Deres sportstøj er altså super lækkert :-) Jeg købte sættet nedenunder, og det er bare så fedt at have på! Jeg ville have linket til sættet på H&Ms hjemmeside, men min computer gider ikke lige samarbejde :-) I hvert fald vil jeg gerne anbefale H&Ms træningstøj! Kvaliteten er rigtig fin, og det sidder bare godt på kroppen. Der er ikke værre end, at have noget på som sidder dårligt - og slet ikke, hvis man skal have det på når man træner osv. Så hvis i skal ud og have noget nyt - så prøv H&M :-)

I må allesammen have en god aften!


- Anna Emely

Undskyld et mega dårligt billede. Men man kan da ane, hvordan det ser ud ;-)
Der kommer nok et bedre et på et andet tidspunkt.

Denne eos læbepomade har intet, at gøre med H&Ms træningstøj.
Men jeg købte den her den anden dag, og hold nu op den er god :-)

Og så bare lige et lille selfie i dagens anledning - det er jo søndag ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar