søndag den 9. februar 2014

Slapper

Hej allesammen.

Så er det søndag.. Den mest irriterende dag på ugen! ;-)
Nå, men jeg var sammen med min veninde, Isabella, i går - vi skulle bare lige ned i byen og have en øl eller to, men det blev til lidt flere. Det var en super hyggelig aften/nat, og vi fik danset en masse - som vi nu kan gøre det smukkest ;-)! I dag har jeg bare set vinter OL, jeg må indrømme, at jeg er vild med det :-) Og ellers har jeg bare siddet og kigget inde på H&Ms hjemmeside.. Det er næsten altid farligt.. Jeg har udvalgt nogle ting, som jeg gerne lige ville vise for jer! Det er nogle af deres nye varer - og de er bare super lækre :-)! Så tag et kig. 

God søndag!

- Anna Emely

Sandaletter til 349 kr. Så lækre :-) 

Sandaletter til 349 kr. Jeg er vild med remmen rundt om anklen! 

Mega fed top med blonder, til kun 129 kr! Hmm.. En top jeg overvejer stærkt!! :-)

Lækker Jerseykjole til 99 kr. Mega billigt. Den er rigtig fed, og det er en kjole man kan bruge både til hverdag og fest.

Seje strømpebukser til 69.95 kr. De kan lige pifte et outfit lidt op ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar