fredag den 23. maj 2014

Short ombré

Hej allesammen! 

Så er der bestilt tid hos frisøren :-) Elsker det! Som mange af jer efterhånden godt ved, så bliver jeg SÅ hurtigt træt af mit hår! Og normalt når det sker, så bliver jeg klippet korthåret. Men det må jeg ikke nu :-) Min mor og jeg har lavet en aftale om, at vi ikke må blive klippet før næste år! Puha! Vi må gerne lige få taget spidserne - for ellers ser det fjollet ud. Nå, men nu når jeg ikke må blive klippet, må jeg jo finde på noget andet. OG jeg har valgt, at jeg skal have farvet mit hår! Jeg har valgt, at jeg vil have mig en short ombré! Jeg glæder mig SÅÅÅÅ meget! Jeg er godt klar over, at man aldrig helt kan få det som man ser på billederne.. Men så længe det er derhen ad, så er jeg glad! Så nu må det bare gerne blive d. 10/6 kl. 11.00!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar